Ondernemend
Met de uitbreiding van 123Advies naar Deventer is voor eigenaar Mark van Milligen een droom in vervulling gegaan. Per 12 september is er een derde vestiging in Deventer geopend om ook de Deventenaren optimaal van dienst te kunnen zijn op het gebied van hypotheekadvies & bemiddeling. Mark: “Met een team van 15 collega’s zijn we in Apeldoorn met twee vestigingen marktleider en is er de gezonde ambitie om ook in Deventer een gevestigde naam te worden. Met onze unieke manier van dienstverlening is er alle vertrouwen dat we ook in Deventer onderscheidend en van betekenis kunnen zijn.”
In Deventer speelt David Gerritsen een thuiswedstrijd
David Gerritsen heeft zeven jaar werkervaring in Deventer en is daardoor bekend met de omgeving, een belangrijke voorwaarde om de vestiging te runnen. David omschrijft zich als een vakidioot: “Zelf heb ik, naast de benodigde opleidingen, veel ervaring met het bieden van maatwerk en advies dat verder gaat dan de hypotheek. We zijn aanspreekpunt op het gebied van verzekeringen, pensioenen en vermogensopbouw. Onze adviesgesprekken zijn erop gericht om te achterhalen wat de wensen van de klant zijn. Daardoor is elk gesprek uniek en staat de uitkomst van tevoren niet vast. Mensen komen regelmatig binnen voor hypotheekadvies en lopen, naast dat advies, naar buiten met een financieel plan om eerder te stoppen met werken.” Het is volgens David belangrijk om goed te kunnen luisteren om de klantwens te kunnen vertalen naar kwalitatief goed advies.
Onderscheidend vermogen
Wat 123Advies uniek maakt, is volgens Mark ‘dat we ontzorgen tot een kunst hebben verheven’. “We zijn goed bereikbaar via telefoon, e-mail en whatsapp en reageren altijd binnen 24 uur. We hebben de professionaliteit van een landelijke keten, maar het persoonlijke van een klein kantoor. Dit doen we niet alleen met goed advies over rente of geldverstrekker, maar we verzorgen ook het contact met samenwerkingspartners als notarissen en makelaars.” David vult aan: “Niets is zo fijn als het dan ook lukt om de beste deal bij de notaris te krijgen. In een markt van rentestijgingen betekent dat snel acteren, maar ook kennis hebben van de mogelijkheden per geldverstrekker. Op die manier lukt het om maatwerk te leveren en kunnen we scherpe tarieven aanbieden.”
Verwachtingen waarmaken
Zeggen en doen zijn twee verschillende dingen. Het is belangrijk dat de klant ervaart dat hij/zij centraal staat. David: “Wij kunnen dat over onszelf zeggen, maar uiteindelijk is de klantervaring leidend. De klanttevredenheid blijkt uit de feedback die ze geven en reviews die worden achtergelaten. We krijgen hoge beoordelingen op platforms als Advieskeuze en er is geen lokaal advieskantoor in Nederland met zoveel klantreviews als wij. Dat is in mijn ogen het bewijs dat we met een goed team mensen werken die altijd in het klantbelang handelen.” Mark is daar trots op: “Dat klanten ons waarderen met een 9.9 is een compliment en verantwoordelijkheid. De uitdaging is voor ons om de verwachtingen te blijven waarmaken en waar mogelijk te overtreffen. Zo blijven we de klant verrassen door mee te denken en proactief te benaderen bij veranderingen.”
Toekomstplannen
Vestigen in een andere stad was een lang gekoesterde droom waarbij altijd is gezegd: ‘We doen het goed of we doen het niet.’ “We gaan in Deventer nu hard werken aan onze naamsbekendheid en geloven erin dat we net als in Apeldoorn een gevestigde naam worden.”
Op de vraag of er nog een vestiging volgt, komt een duidelijk antwoord: “Goede dienstverlening valt of staat met goede mensen die aan onze hoge standaard kunnen voldoen. Als die mensen op ons pad komen, sluit ik zeker niet uit dat we in de toekomst bijvoorbeeld in Zutphen openen.”
Apeldoorn Centrum
Roggestraat 173, 7311 CC Apeldoorn
T 055-7908811
Apeldoorn Eglantier
De Eglantier 325, 7329 DJ Apeldoorn
T 055-7908818
E info@123advies.nl
W 123advies.nl
Deventer
Boterstraat 8, 7411 DA Deventer
T 0570-203044
E info@123advies.nl
W 123advies.nl