Stedendriehoek
Werknemers zijn tevreden over de interne communicatie van hun organisatie in tijden van coronacrisis. Dit blijkt uit een onderzoek, uitgevoerd door het feedback platform Insocial. Werknemers zijn over het algemeen zelfs erg trots op hoe hun organisatie de huidige situatie aanpakt. Uit het onderzoek blijkt dat er behoefte is aan regelmatige updates en calls binnen een team of afdeling. Organisaties gebruiken daarom nu uiteraard digitale communicatiemiddelen om interne communicatie te behouden. Dit resulteert in een versterkt het gevoel van samenhorigheid in deze tijd. Een positief effect van de plotselinge veranderingen die het coronavirus met zicht mee brengt.
In het Benchmark rapport van Insocial zijn de resultaten te vinden van 25 verschillende organisaties en in totaal 923 reacties van werknemers. Hieronder de meest belangrijke resultaten op een rij:
Lex Groenewegen, oprichter van Insocial, hoopt dat organisaties geholpen zijn met deze inzichten: “Zij hebben nu meer inzicht in wat zij kunnen verbeteren qua interne communicatie en hoe zij hun werknemers kunnen helpen in deze periode. De resultaten laten zien dat het gevoel van hoeveel samenhorigheid er tussen werknemers bestaat in deze periode. Positief nieuws!’’
[banner title=”Coronagroep” caption_position=”bottom” theme=”default_style” banner_height=”specify” height=”100″ banner_width=”specify” width=”468″ group=”coronagroep” count=”-1″ show_caption=”1″ show_cta_button=”1″ open_link_in_new_window=”1″ use_image_tag=”1″]