Stedendriehoek

Timing Uitzendbureau winnaar ‘Beat the Pro’s’    

LIEREN – De Stedendriehoek Businesscompetitie, de sportieve ontmoetingen tussen bedrijfsleden van Golf- en Businessclub De Scherpenbergh, is in volle gang en tot oktober worden de poulewedstrijden gespeeld, op weg naar de halve finales. Regelmatig verschijnen er verslagen van de verrichtingen in Nieuwsblad Stedendriehoek. In navolging van de succesvolle openingswedstrijd is er halverwege de Stedendriehoek Businesscompetitie een mid-season challenge gehouden, waarbij de teams extra punten konden verdienen.

Dit was meteen reden voor Judith Plasman en Jeroen Swiers van Customer Station om deze challenge extra gestalte te geven door een ‘Beat the Pro’s’ beschikbaar te stellen. “Het optimaliseren van de klantreis is in het kort wat we doen bij Customer Station en hiermee zorgen wij voor het fundament onder een gezonde, concurrerende bedrijfsvoering voor betere winstgevendheid en continuïteit”, begint Jeroen. “Wij spelen dit jaar voor de tweede keer mee met de Stedendriehoek Businesscompetitie en doen dit met veel enthousiasme. Hierdoor is het idee ontstaan om een extra challenge toe te voegen om de deelnemers te verrassen met een nieuwe ervaring, iets waar Customer Station voor staat.”

“Eerst hebben we dit idee met de Michael Gassner overlegd. Hij is de golfprofessional die ons les geeft. Hij was meteen enthousiast en bood direct aan om als een van de pro’s de uitdaging aan te gaan”, neemt Judith over. “Hiernaast hebben we de belevenis voor de deelnemers verhoogd door de hole waar het ging plaatsvinden leuk aan te kleden en hier de deelnemers verwend met een hapje en een drankje, zodat ze goed voorbereid de strijd tegen de pro’s konden aangaan.”

Golfprofessional

Michael Gassner is vanaf 2005 als golfprofessional verbonden aan De Scherpenbergh en omdat de businesscompetitie met koppels als teams wordt gespeeld, moest er een speelpartner voor Michael komen. Voor deze gelegenheid haalde Joost Poppe zijn golfstokken tevoorschijn om samen met Michael het ‘Beat the Pro’s’ team te vormen. Voordat hij manager van De Scherpenbergh werd, was Joost werkzaam als golfprofessional, een status die hij nog steeds heeft als lid van PGA Holland.

“Het is een supergeslaagde challenge geworden”, vervolgt Jeroen. “Dit kwam ook omdat we de nieuwe hole 15 van De Scherpenbergh hebben gebruikt, waarvan de green een spectaculair hoogteverschil heeft. Deze keuze was ook een uitdaging voor het pro-team.” Het team van Timing Uitzendbureau, met Hans ten Zende en Rob van der Heijden, haalde het beste resultaat tegen de pro’s en werd hiermee winnaar van de ‘Beat the Pro’s’ challenge. Tijdens de prijsuitreiking kreeg Hans uit handen van Judith de bijhorende hoofdprijs, bestaande uit een klantscan door Customer Station.

Extra dimensie

De Flow, met Scherpenbergh-clubkampioene Jolinda Beumer en Peter Blom, wist de mid-season challenge te winnen met 31 slagen, gevolgd door Intrapec met Nino Cavallaro en Hans Preusterink. Het bleef nog lang gezellig op het terras van De Scherpenbergh, waarbij de deelnemers unaniem van mening waren dat hun belevenis aan de Stedendriehoek Businesscompetitie mid-season challenge dankzij Customer Station een extra dimensie heeft gekregen.

Foto:

Van links naar rechts: Jeroen Swiers, Judith Plasman, Michael Gassner en Joost Poppe.