Stedendriehoek
TWELLO – Op donderdag 27 juni organiseerde Hét IJssel Netwerk haar jaarlijkse ondernemers event op haar thuisbasis ‘Linthorst Culinair’ in Twello. Dit jaar werd dat een inspirerende ochtend over marketing. Vier ervaren sprekers stonden garant voor een informatieve sessie vol praktische tips waar de bezoekers direct mee aan de slag konden. Tal van geïnteresseerden meldden zich aan en zo ontstond een verbindende ochtend voor en door ondernemers.
Vier sprekers, vier presentaties. Gevisualiseerd door een puzzel in vier stukken voor iedere bezoeker. Stef Bloo (Claim your Aim) sprak over ‘echte verbinding met je klant’ en de diverse archetypen. Rode draad in zijn verhaal was de ‘why’ van elke ondernemer; waarom doe je wat je doet? Gevolgd door Rene Schipper (Fidene) die de ondernemers een scherp beeld gaf van de mogelijkheden, impact en invloed van sociale media. Arco Bergman (Conversie Marketeers) schetste feilloos hoe ondernemers aan de slag konden met de cijfers van Google Analytics als het gaat om online vindbaarheid. En tot slot wist Marieke van Dulmen (Marieke van Dulmen Fotografie) alle bezoekers te overtuigen hoe belangrijk passend beeld is voor de juiste uitstraling.
Positieve reacties
De vier sessies werden zowel binnen als buiten gegeven. Ondanks het frisse windje, bracht dit een leuke en informele sfeer. In combinatie met de praktische insteek van deze ochtend, de boeiende sprekers en de fijne locatie leverde dat zonder uitzondering positieve reacties op. Samengevat vonden de ondernemers het een leerzame ochtend in een fijne sfeer. Ter afsluiting werd iedereen van harte uitgenodigd om geheel vrijblijvend een tweewekelijkse bijeenkomst van Hét IJssel Netwerk te bezoeken. Het programma voor het nieuwe seizoen is weer veelbelovend. Aanmelden kan eenvoudig via info@hetijsselnetwerk.nl.