Stedendriehoek

Van Mossel Kia Apeldoorn: klantgericht en maatschappelijk betrokken

APELDOORN – In het hart van Apeldoorn bevindt zich een plek waar klanttevredenheid niet slechts een doel is, maar een belofte die wordt waargemaakt bij elke stap die wordt gezet. Bij Van Mossel Kia Apeldoorn staat de klant centraal.

Dat merk je al vanaf het moment dat je binnenstapt. Het bedrijf legt de lat hoog, strevend naar een servicegraad die de verwachtingen overtreft. Het is meer dan een plek waar auto’s worden verkocht. Volgens vestigingsdirecteur Roy Hanekamp moet klantcommunicatie een verrassingselement bevatten, iets wat het team steeds meer benadrukt middels het gebruik van videoboodschappen die een persoonlijke touch toevoegen aan het klantcontact en de verwachtingen overstijgen.

Als trotse vertegenwoordiger van het Zuid-Koreaanse merk Kia heeft de Apeldoornse vestiging van Van Mossel een indrukwekkend portfolio dat de veelzijdigheid en innovatie van Kia weerspiegelt. Denk daarbij aan futuristische designs, een sterke focus op elektrische modellen en bewezen productkwaliteit met zeven jaar garantie op alle modellen. De vestiging stelt de veelzijdigheid van Kia tentoon, variërend van de Picanto tot aan de gloednieuwe EV9. Of je nu op zoek bent naar een compacte stadsauto of een volledig elektrische SUV met maar liefst zeven zitplaatsen, bij Van Mossel Kia Apeldoorn is er voor ieder wat wils.

Het succes van Van Mossel Kia Apeldoorn gaat verder dan alleen hoogwaardige producten. Zo komt het ook voort uit een sterke toewijding aan klantgerichte dienstverlening, gesteund door de kernwaarden van het bedrijf: gastvrijheid, driven, onderscheidend, klantgericht, resultaatgericht, Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen en eerlijk en open.

Van Mossel Kia Apeldoorn gaat verder dan alleen het voldoen aan verwachtingen, met initiatieven zoals het versturen van handgeschreven kaarten, het delen van sfeerimpressies middels videoboodschappen en het organiseren van evenementen die de klantbeleving verrijken.

Bovendien toont het bedrijf zijn betrokkenheid bij de maatschappij door sponsoring van lokale evenementen en de ondersteuning van goede doelen, waaronder Stichting Villa Joep: hét fonds op het gebied van neuroblastoom kinderkanker, één van de meest agressieve vormen waaraan 60% tot 70% van de kinderen met de zwaarste vorm overlijdt. Van Mossel Kia steunt Stichting Villa Joep door het uitreiken van het symbool, de Villa Joep-knuffel, bij elke verkochte Kia. Op deze manier wordt steeds een deel van de opbrengst gedoneerd aan de stichting.