Stedendriehoek

‘Cup met grote oren’ voor Timing Uitzendbureau

APELDOORN – De Stedendriehoek Businesscompetitie is de sportieve strijd tussen bedrijfsleden van Golf- en Businessclub De Scherpenbergh. Tot oktober konden de poulewedstrijden worden gespeeld op weg naar de finale, die op dinsdag 15 oktober werd verspeeld. Vierentwintig bedrijven wisten zich vanuit de halve finales hiervoor te plaatsen, voor een bloedstollende ontknoping.

“Vijftien jaar geleden werden wij met Timing bedrijfslid bij De Scherpenbergh en ieder jaar doen we mee met de Stedendriehoek Businesscompetitie. Dit kampioenschap is de kers op de taart”, reageerde Hans ten Zende enthousiast nadat hij de ‘cup met de grote oren’ uit handen van Jacqueline Pattimukaij-Boekema en haar dochter Yazz in ontvangst mocht nemen. Hans vervolgde zijn toespraak met de nodige bedankjes. “Naast de vele mooie ontmoetingen met de deelnemende bedrijven, wil ik graag de horeca van De Scherpenbergh complimenteren met de uitstekende keuken en de greenkeepers die er voor zorgen dat de golfbanen er iedere keer fantastisch bijliggen. En tot slot de organisatie en hoofdsponsor Uitgeverij Stedendriehoek.”

Nadat iedereen de finale had gespeeld, werd het spannend aan de wedstrijdtafel, waarna het verlossende woord kon worden gegeven. Op de vierde plaats eindigde ING Private Banking met Peter Berndt en Danielle de Jong, terwijl de derde plaats voor THRP was, met Stephan ten Holter en Diederik Dusseldorp. Beide teams maakten een score van drieëndertig slagen netto. Lange tijd zag het ernaar uit dat Marina Parken met Jos en clubkampioen Sam Angelier, die tweeëndertig slagen nodig hadden, kampioen zouden worden, totdat Hans ten Zenden en Max van der Heiden hun scorekaart inleverden, met een resultaat van eenendertig slagen.

Het slotwoord was voor Joost Poppe van De Scherpenbergh. “Uitgeverij de Stedendriehoek is ondertussen tien jaar hoofsponsor en naamgever van de businesscompetitie en is bijna vijftig jaar gevestigd in Apeldoorn. Naast het uitgeven van het gratis nieuwsblad in Apeldoorn, Deventer en Zutphen, met een oplage van 153.000 exemplaren inclusief online, worden er ook specials uitgegeven, zoals een WK-special en magazines voor diverse sportclubs in de regio. Dit laatste is ook mogelijk voor bedrijven die bijvoorbeeld een jubileum te vieren hebben of hun producten op een speciale manier onder de aandacht willen brengen.” Het opvolgende applaus van de aanwezige bedrijven toonde de band die over de jaren met de Stedendriehoek is opgebouwd.

Onderschrift foto: V.l.n.r. Max van der Heiden, die met Hans ten Zende de cup omhoog houdt, samen met Jacqueline Pattimukaij-Boekema en Yazz.