Entertainment
Albert Verlinde gaf onlangs het startsein voor de grootste concert- en theatercampagne die Nederland ooit heeft gekend. Met de campagne ‘Mooier dan ooit’ wil men met (theater)makers, de mensen voor en achter de schermen en het publiek op een bijzondere manier aftellen naar het moment dat alle theaters, poppodia, festivals, opleidingen en musea weer open mogen. Ook de Deventer Schouwburg doet mee aan deze samenwerking en trapt af met een prachtige winactie.
Albert Verlinde, voorzitter van het campagneteam, is blij dat hij eindelijk de figuurlijke rode loper kan uitleggen voor dit unieke project. Onder zijn voorzitterschap is er de afgelopen maanden samengewerkt met de brancheverenigingen in de sector. In samenwerking met diverse fondsen, waaronder het Prins Bernhard Cultuurfonds, en heel veel theaters is deze campagne tot stand gekomen.
Ook de makers zullen in de komende periode in het zonnetje worden gezet. Na ruim een jaar niets kunnen doen, krijgen zij in een speciaal voor hen bedoelde week alle aandacht op zich. Zo zal er de week van het cabaret zijn, de week van het theater, de week van de dans, de week van de musical en de week van de klassieke muziek. Alles om ook de makers te laten weten dat men hen heeft gemist en dat het publiek niet kan wachten om hen te zien optreden. De campagne is nu gestart en gaat op zijn minst een jaar door.
De Deventer Schouwburg heeft in het kader van de campagne een prachtig winarrangement samengesteld. Via de website mooier-dan-ooit.nl maakt men kans op het winnen van twee kaarten voor de nieuwste show van Alex Klaasen, ‘Snowponies’, inclusief overnachting mét ontbijt in het funky en fraaie boutique hotel FINCH, midden in het stadscentrum van Deventer.