Entertainment
ZUTPHEN – Met een zichtbaarheidscampagne wil de Zutphense theater- en concertzaal inwoners van de stad en de vele bezoekers uit het land een hart onder de riem steken. ‘Jouw lach heeft straks weer podium’ is de eerste uiting die de komende tijd op het straatbeeld en online te zien zal zijn. Een teken van hoop en een positief toekomstbeeld in tijden van crisis.
De organisatie van Theater Hanzehof & Buitensociëteit is vanaf het begin van de lockdown in pro-actieve houding aan de slag gegaan. “Wat kan er nog wel? Hoe bereiken we ons publiek nog? Hoe kunnen we alsnog een boeiend cultureel programma bieden aan onze bezoeker?” Een eerste succesvolle uiting hiervan was de samenwerking die uiting kreeg in ‘Samen voor Zutphen’. Zeer binnenkort zal de organisatie ook de eerste plannen naar buiten brengen om weer open te gaan. De laatste weken is het team van Theater Hanzehof & Buitensociëteit aan het brainstormen geweest om te kijken hoe het zo snel mogelijk ook weer een fysiek programma aan kan bieden, nu veel mensen ‘schermmoe’ worden.
Naast zichtbaarheid is ook duidelijkheid verschaffen aan publiek een doel van de campagne. Mede door de steeds veranderende maatregelen, opgelegd door de overheid, kon het theater niet direct een duidelijke boodschap communiceren richting zijn bezoekers over wat er met hun tickets gebeurt. Hiervoor is de brancheorganisatie VSCD hard aan het werk en is de website www.bewaarjeticket.nl opgezet. Theater Hanzehof & Buitensociëteit ondersteunt deze en kan bezoekers hier zeer binnenkort meer duidelijkheid over geven.
Volg de ontwikkelingen op www.hanzehof.nl of via de social media-kanalen.